Elege van már az adatrögzítő, kínaiul beszélő könyvelőkből? Rettegve gondol egy esetleges ellenőrzésre? Évek óta vállalkozik és megrekedt, szívesen fejlődne, de nem tudja hogyan csinálja?
Most megmutatom azt a 11+1 titkot, amitől megszűnnek a gondjai!
Kérlek, ezt a mezőt is töltsd ki!

 

Forradalmasított Könyvelés és Távkönyvelés

 

Mindazok számára, akiknek vállalkozásuk van, elkerülhetetlen a belső (1) és külső (2) adatszolgáltatás készítése. Ha már kötelező jellege miatt a könyvelésre, adózásra értékes időt kell fordítani a cégvezetőnek, akkor joggal várja el, hogy számára minél egyszerűbben, hatékonyabban és a legoptimálisabb adózással történjen. Ez akkor valósítható meg, ha a megbízott könyvelőiroda a lehető legszélesebb körű szolgáltatásokat kínálja ügyfelei részére megtartva alapvető feladatait. Ezek közül például a legfontosabbak a kedvező adózási forma megkeresése, a folyamatos tájékoztatás a cég helyzetéről és az adóváltozásokról.


A forradalmasított könyvelés!

Mindenkitől értékes időt von el és ebből kifolyólag problémát is okoz a számlák havi rendszerezése, könyvelőhöz való eljuttatása, a könyvelőtől visszakapott bizonylatok törvényben előírt határideig történő megőrzése. Mindemellett előfordulhat, hogy pont azt a dokumentumot szeretné megtekinteni, ami már a könyvelőnél van, esetleg archivált formában a raktárban található.

Az OPTITAX Számviteli Kft. ezért Magyarországon egyedülállóan, Ügyfelei és leendő Ügyfelei kényelméért egy komplex szolgáltatást dolgozott ki, ami jóval túlmutat a hagyományos könyvelésen.
Az átadott bizonylatokat rendszerezi, könyveli, igény esetén digitalizálja, archiválja, kérésre tárolja, szükséges esetén selejtezi. Digitalizált dokumentumokat személyre szabott jogosultsággal bármikor a megbízó cég rendelkezésre bocsátja. Kényelmi szolgáltatása keretében a könyvelési anyag elszállításáról is gondoskodik az egész ország területén.
A fentieket olvasva ne gondolják, hogy ilyen széles körű szolgáltatást, csak évek óta jól működő cégek engedhetnek meg maguknak, mert ez a rendkívül kényelmes, egyedi megoldás szolid áron elérhető, még egy kezdő vállalkozás is gond nélkül finanszírozni tudja.
A fentieket kiegészítve, a cégvezetők számára biztosítani tud egy sokvariációs lehetőséget tartalmazó döntés előkészítő- és támogató rendszert is. Ügyvédeik pedig garantálják Önnek a jogi biztonságot.


Miben különbözik a hagyományos könyvelés a fent leírt szolgáltatástól?

  • Nem kell a cégvezetőnek vagy munkatársának a könyvelési dokumentumokat rendszereznie. Az iratokat egy mappába gyűjtve átadja a könyvelőirodából érkező futár számára, így még a könyvelőirodát sem kell felkeresnie. A jövőben nem okoz problémát a távolság sem.

  • A papíralapú bizonylatokat néhány napon belül digitalizálva megkapja, akár a cégvezető vagy bármely munkatársa, természetesen jogosultsági szintenként. Így, ha szükség is lesz egy számlára, szerződésre, melyet már átadtak a könyvelőnek, gond nélkül megtekinthetik.

  • A hagyományos könyvelési feladat elveszti „passzív után-követő folyamatát és proaktív döntés előkészítő szerepe” lesz. Mindezeket a legnagyobb jogi biztonságban, melyet a tevékenységre kötött felelősségbiztosítás és az ügyvédek jelenléte garantál.

  • Nem kell a papír alapú dokumentumok tárolásával és a törvényben előírt határidőig történő megőrzésével az irodáikat, raktáraikat terhelni. A selejtezés törvényszerű végrehajtása sem okoz több problémát.

A hagyományos könyvelésen túlmutató, korszerű szolgáltatás remélhetőleg sokak számára nyújt komplex és kényelmes megoldást a jövőben.
Amennyiben a cikkel kapcsolatban kérdése merülne fel, készséggel megválaszoljuk Önnek az optitax@optitax.hu e-mail címen.

(1) A könyvelés vagy a pénzügy - esetleg mindkettő – adatszolgáltatása a menedzsmentrészére, melyek a döntés előkészítését, döntéstámogatást információkkal segítik.

(2) Kötelező adatszolgáltatás az adóhivatal vagy más hivatalos intézmények részére (pl.: KSH, cégbíróság, stb.).

 


optitax@optitax.hu