OPTITAX Számviteli Kft.

Vegyen ki több profitot

Ismerje meg a részleteket

Könyvelés vállalkozások részére

Kulcs a vállalkozás sikeréhez

TÖBB, MINT EGY KÖNYVELŐ IRODA

Emelje magasabb szintre vállalkozása pénzügyeit

Forradalmasított könyvelés, ami IDŐT spórol a vállalkozásnak

Hagyományos könyvelési feladatok a naprakész kimutatásokért

Üzletviteli és vezetési tanácsadás, ami túlmutat a hagyományos könyvelőirodai szolgáltatásokon

Tevékenységünkre könyvelői felelősségbiztosítást kötöttünk a Allianz Hungária Zrt.-nél,
így pénzügyei teljes biztonságban vannak cégünknél.

Az alábbi vállalkozási formák könyvelésében rendelkezünk széles körű tapasztalattal.

RT.: részvénytársaság

adózás: társasági adó, kisvállalati adó (KIVA)

KFT.: korlátolt felelősségű társaság

adózás: társasági adó, kisvállalati adó (KIVA)

BT.: betéti társaság

adózás: társasági adó, kisvállalati adó (KIVA), kisadózó vállalkozások (KATA)

Magyarországi leányvállalatok, fióktelepek és képviseletek

adózás: társasági adó, kisvállalati adó (KIVA)

EV.: egyéni vállalkozó

adózás: kiadózó vállalkozások (KATA), személyi jövedelemadó szerint adózók (SZJA), átalányadózók

Non-profit szervezetek könyvelése

alapítványok, egyházak, egyesületek

Ismerje meg szakterületeinket

KÖNYVELÉS

Vállalkozására szabott könyvelést kap tőlünk, ami túlmutat az egyszerű "számlakönyvelésen"!

Szakterületeink

✅ vevő számlák könyvelése
✅ szállító számlák könyvelése
✅ banki utalások könyvelése
✅ pénztár számlák könyvelése
✅ vegyes bizonylatok könyvelése
✅ főkönyvi és analitikus egyeztetések
✅ könyvvizsgáló munkájának a támogatása
✅ pontos könyvelési szolgáltatás
✅ nyitottság fejlődő világunkban a különböző automatizáló szoftverek használatára
✅ könyvelői támogatás az esetlegesen felmerülő számviteli hibák kiküszöbölésében
✅ pénzügyes kollégája munkájának folyamatos támogatása, betanítása
✅ éves beszámoló elkészítése
Ajánlatot kérek

ADÓZÁS

Optimalizáljuk a végletekig a törvényi keretek között adózását.

Szakterületeink

✅ legoptimálisabb adózási mód kiválasztása
✅ áfabevallás elkészítése
✅ közösségi Áfa bevallás
✅ ELEK Áfa
✅ bérhez kapcsolódó bevallások
✅ havi-, negyedéves-, éves járulék bevallás
✅ adatmódosítók, adatbejelentők, változásbejelentők
✅ iparűzési adóbevallások
✅ adóelőleg bevallások
✅ intrastat bevallások
✅ KSH adatszolgáltatás
✅ önkéntes kamarai tagsági bevallások
✅ környezetvédelmi termékdíj bevallás
✅ adóellenőrzések támogatása
✅ ügyfélkapu kezelés, üzenetek figyelése
Ajánlatot kérek

BÉRSZÁMFEJTÉS

Pontos bérszámfejtés a gördülékeny mindennapokért!

Szakterületeink

✅ bérszámfejtés
✅ havi járulékbevallások elkészítése
✅ negyedéves és éves járulék- és adóbevallások beküldése
✅ tájékoztatás a havi fizetendő adókról
✅ bruttó-, nettó bér kalkuláció
✅ bérjegyzék / bérlap kiállítása a dolgozók részére
✅ letiltás kezelés
✅ táppénz, CSED, GYED igénylése
✅ bejelentések-, kisjelentések, változás bejelentések
✅ munkaügyi ellenőrzések támogatása
✅ Nyilatkozatok kezelése
✅ Munkáltatói igazolás készítése
✅ M30-as igazolások kiállítása
Ajánlatot kérek

VEZETŐI INFORMÁCIÓK

Naprakész kimutatások, pontos statisztikák kellenek egy jó vezető döntéshez. Mi ezt adjuk!

Szakterületeink

✅ eredménykimutatás
✅ fizetendő adók a cég aktuális állapota szerint
✅ tanácsadás, hogyan lehet kivenni a cégéből a profitot
✅ havi konzultáció
✅ az optimális adónem kiválasztása
✅ rövid-, közép-, hosszú távú tervek kialakításában részvétel
✅ oktatás, tájékoztatás az adóváltozásokról
Ajánlatot kérek

EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK

Hiszünk abban, hogy akkor tudunk professzionális szolgáltatást nyújtani, ha megfelelő végzettség mellé, széles körű tapasztalat is társul. Ezért partnercégeinken keresztül biztosítjuk az alábbi szolgáltatásokat.

Szakterületeink

✅ ügyvédi szolgáltatás
✅ adótanácsadás
✅ könyvvizsgálat
✅ HR tanácsadás
✅ kintlévőség kezelés
✅ transzferár nyilvántartás
✅ termékdíj tanácsadás
Ajánlatot kérek

Miért megbízható partner az OPTITAX Számviteli Kft. a magyarországi és nemzetközi vállalkozások számára?

Jászberényi Ivett - Ügyvezető

Rólunk
mondták

Így tudjuk elkezdeni a közös munkát

Az első lépés
Kérjen ajánlatot

Ajánlatkérése beérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk egy személyes/online megbeszélést. Ahol megismerjük egymást és átbeszéljük vállakozása működését és a feladatokat.

Második lépés
Ajánlatot adunk

Elkészítjük a személyre szóló ajánlatot és a felmerülő kérdésekre válaszolunk

Harmadik lépés
Szerződést kötünk

Szerződést kötünk és kialakítjuk a kommunikációs útvonalakat, elkérjük a használt programjaihoz (pl. számlázó) a könyvelői szintű hozzáférést, hogy zökkenőmentesen menjen az együttműködés.

Negyedik lépés
Elkezdjük a közös munkát

Az előre megbeszélt, vállalkozása vezetői döntéseihez fontos adatokat az előre lefektetett időközökben átadjuk.

Az együttműködés alatt rendelkezésre állunk adóügyi kérdésekben, hogy vállalkozása sikeresen működjön.

Kérjen tőlünk ajálatot!

Mi fog történni, ha kitölti az ajánlatkérőt?

  • Az ajánlatkérés elküldése nem jár anyagi felelőséggel.
  • Az űrlap elküldése után rendszerünk egy új oldalra irányítja, ahol egy kérdőívet talál, melyet majd kérünk töltsön ki.
  • Ezen információk alapján fogja Önt kollégánk megkeresni a kitöltés után 2 munkanapon belül egy ajánlattal. Ezzel is gyorsítva és kényelmesebbé téve az ajánlatkérés folyamatát.

Kérjük olvassa el, mielőtt kitölti az ajánlatkérő adatlapot!

Hiszünk abban, hogy akkor tudunk kiváló szolgáltatást nyújtani, ha pontosan meghatározzuk azokat a vállalkozási formákat, amikre specializálódtunk.

Ezért, – bár őszintén nagyra tarjuk a saját magukat foglalkoztató szakembereket – akik egyéni vállalkozók, mezőgazdasági őstermelők, jelenleg a könyvelésüket nem tudjuk vállalni.

Irodánk elsősorban olyan cégek könyvelésesében tud ár-érték arányban a legoptimálisabban segíteni, ahol fontos a rendszeres konzultáció, a havi riportolási folyamat, és a menedzsment működéséhez kiemelten fontos a folyamatos szakmai támogatás a könyvelés részéről.